Doe Deze 7 Dingen Voor Stevigere Borsten

7 dingen voor stevigere borsten

Omdat tijd en zwaartekracht tegen ons werken, vragen we ons regelmatig af wat er in hemelsnaam met onze borsten is gebeurd. De waarheid is dat slappe borsten onvermijdelijk zijn, maar je kunt het in ieder geval wat langer uitstellen met een paar kleine veranderingen in je levensstijl. Zonder een operatie te ondergaan, is het tijd om je borsten de ondersteuning te geven die ze verdienen — op een natuurlijk manier.

Mythes over slappe borsten

Er is veel verkeerde informatie online te vinden. Dus, voordat we verder gaan, laten we snel enkele van de mythes nagaan die veranderingen in borstweefsel omringen:

  • Veroorzaakt borstvoeding dat je borsten gaan hangen? Nee, volgens deze studie. Het heeft in ieder geval te maken met schommelingen in gewicht en een hoge BMI.
  • Voorkomt het dragen van een beha slappe borsten? Nee, het kan het zelfs nog erger maken.
  • Gaan kleine borsten ook hangen? Ja alleen minder.

Zo, nu we dit weten laten we gaan kijken naar manieren om de zwaartekracht te trotseren in het comfort van je eigen huis. Als je borsten niet helemaal hetzelfde zijn als in je twintiger jaren, probeer dan een paar van deze trucs:

1. Vermijd jojo‐diëten

Geloof het of niet, maar je dieet kan iets te maken hebben met de grootte en de gezondheid van je borsten. Een jojo-dieet is bijzonder slecht voor je boezem, omdat het je borsten continue dwingt om te groeien en te krimpen. Als je dit een langere tijd doet kunnen je borsten slapper worden. Probeer dus zo consequent mogelijk te zijn met je voedingskeuzes.

Ons dieet kan ook helpen om op een natuurlijke manier de borsten groter en steviger te maken. Probeer eens de volgende voedingsmiddelen te eten om te zien of het een verschil maakt voor de gezondheid en vitaliteit van je borsten:

  • zaden
  • noten
  • fruit
  • zeevruchten
  • Groenten
  • Zuivelproducten
  • Gezonde vetten (avocado, kokosolie)

2.  Geef jezelf een borstmassage

Er is nog geen wetenschappelijk bewijs over dit, maar anekdotisch bewijs suggereert dat twee of driemaal per week een massage geven aan je borsten de bloedstroom kan stimuleren en de elasticiteit van de huid kan verbeteren.

Als je deze massage een keer wilt proberen, gebruik dan een verzorgende crème of kokosolie voor het beste resultaat.

3. Schrijf je in voor Yogalessen

Er zijn talloze voordelen van Yoga zoals verlaagde bloeddruk, verminderde rugpijn, gewichtsverlies en ga zo maar door. Een specifieke Yoga oefening kan helpen om elke spiergroep in je lichaam te versterken, vooral met Hatha of vinyasa flow. En ja, al die plank- en chaturanga oefeningen zullen je borsten goed doen.

4. Draag geen Beha

Sommige onderzoekers hebben geconcludeerd dat het dragen van een beha meer kwaad dan goed doet. Jean-Denis Rouillon, een sportwetenschapper van de Universiteit van Besançon in Frankrijk, rapporteerde enkele interessante bevindingen over beha’s in een 15-jarige studie.

Hij ontdekte dat beha’s de spieren verzwakken die de borsten ondersteunen. Blijkbaar hadden vrouwen die nooit beha’s droegen gemiddeld tepels die zeven millimeter hoger waren in verhouding tot hun schouders dan gebruikers die regelmatig een beha droegen.

Medisch, fysiologisch, anatomisch — borsten profiteren niet van het ontkennen van de zwaartekracht. Integendeel, ze worden slapper met een beha“, zei hij.

5. Train je borstspieren

Oefeningen komen niet tegemoet aan een slappe huid, maar het zal die spieren achter je borsten opbouwen om je borsten te ondersteunen. Hier zijn een paar oefeningen die speciaal gericht zijn op die spiergroep:

  • T plank oefening
  • Pec Deck Flys
  • Dumbbell Flys
  • Decline chest press
  • Incline bench press
  • Overhead press
  • Opdrukken

6. Stop met roken

Als je langer stevigere borsten wilt blijven houden is het misschien tijd om voorgoed  te stoppen met roken. Roken vernietigt de elasticiteit van je huid — en je borsten zijn geen uitzondering. In een studie gepubliceerd in Aesthetic Surgery Journal, ontdekten onderzoekers dat roken en een hoge BMI bijdroegen aan slappe borsten bij 93 deelnemers. Dus des te meer reden om te stoppen met roken.

7. Zit en sta rechtop

Deze helpt misschien niet echt bij het verstevigen van je borsten, maar het kan op zijn minst helpen de illusie van parmantige borsten te geven! Denk er maar eens over na: als je voortdurend voorover buigt, stuur je de zwaartekracht naar beneden. Doe je borsten een plezier en zit en sta rechtop. Naast een opgeheven boezem ondersteun je ook de spijsvertering en je algehele gezondheid met een betere houding.

Tags:
 
Next Post
voedingsmiddelen voor grotere boezem
Borstvergroting Informatie

Eet Deze 7 Voedingsmiddelen voor een Mooie Boezem

Deze website maakt gebruik van cookies om u de beste surfervaring te bieden. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op "toestaan cookies" om u de beste surfervaring te bieden. Klik op "Accepteren" als u akkoord gaat met deze instellingen.

Sluiten